HOLLAND VS. KENIA - Kriebels - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Charlotte Geluk - WaarBenJij.nu HOLLAND VS. KENIA - Kriebels - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Charlotte Geluk - WaarBenJij.nu

HOLLAND VS. KENIA - Kriebels

Door: Charlotte Geluk

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

01 Februari 2013 | Nederland, Nunspeet

Kriebels.. Kriebels .. en nog meer kriebels..

Voor mij is het al van jongs af aan een droom om naar Afrika te gaan. En ja, die droom ga ik nu waarmaken.

Ja, het is dan bijna zover over 4 dagen zit ik in het vliegtuig richting Kenia. Over 5 dagen zit ik ook dan daadwerkelijk in Kenia. Voor 4,5 maand weg uit het koude kikkerlandje en op naar het zonnige Kenia. Natuurlijk kom ik in de zomer weer terug naar Nederland! Heel onwerkelijk en spannend. Slapeloze nachten, dat kan je wel zeggen. Ik ben veel aan het nadenken over alles. Gelukkig heb ik dan nu echt alles ja alles geregeld! He, wat voelt dat heerlijk. Vandaag ben ik begonnen aan mijn spullen pakken, tjaa! Is dat even lastig, want ja mijn hele kleding kast past er helaas niet in! Haha.

Wat ik in Afrika ga doen.. Ik ga er aan de slag in een weeshuis 'Shade Children Foundation' in Thika. Thika, is een grote stad. Daarnaast wil ik ook nog gaan helpen bij AFCIC, daar wil ik straat hulp werk gaan doen. Misschien wil ik ook nog wel een dag in de week gaan helpen bij de gehandicaptenzorg of op een school. Verder ga ik ook nog voor 9 dagen naar Diani Beach voor een kleine vakantie, om eventjes lekker te genieten!

Wat ik hoop.. Ik hoop dat ik in Afrika veel ga leren over mezelf denk bijv. aan zelfstandigheid en aan het alleen zijn, de cultuur, de Engelse taal en van de mensen zelf. Ik hoop dat ik de mensen een stukje mee kan geven van mijn liefde, enthousiasme en levenslust.

Het zal allemaal wel even wennen zijn geen luxe, ander eten, ander ritme en een hele andere cultuur. Een hele omslag!

Morgen mijn afscheidsfeest voor mijn vriendinnen. Met het thema: Army & Mustaches! Ik heb er zin in en ga ervan genieten.

Ik ga trouwens met dit blog verder, omdat je op mijn andere blog niet kon reageren en dat vind ik jammer. Ik ga maar eens lekker dromen,

Liefs, Charlotte

  • 02 Februari 2013 - 11:31

    Corien:

    Meid, geniet van de super tijd daar. Ik ben heel benieuwd hoe je het er gaat krijgen! Een hele mooie reis en geniet van de mooie zwarte kinderkoppies. Liefs!

  • 02 Februari 2013 - 13:47

    Charlotte Geluk:

    Bedankt, gaat helemaal goed komen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nunspeet

Charlotte

Actief sinds 31 Jan. 2013
Verslag gelezen: 873
Totaal aantal bezoekers 15488

Voorgaande reizen:

14 Juli 2014 - 25 Augustus 2014

Thailand

05 Februari 2013 - 17 Juni 2013

Holland VS. Kenia

Landen bezocht: